Wakker worden gebeld, omdat in één van uw verhuurpanden het water uit de stopcontacten gutst? Dat doet u liever niet. En uw huurder al helemaal niet. Is er een probleem in uw beleggingspand, dan is het dus maar goed dat de huurder dat 24 uur per dag, zeven dagen in de week kan melden bij de professionele storingsdienst van Fryslân Homes. Wij behandelen de melding en schakelen wanneer nodig de juiste, betrouwbare vakspecialist uit ons netwerk in. En die lost het probleem snel en vakkundig op. Zonder verrassend hoge kosten achteraf.
Wekelijks lossen we op die manier meerdere problemen voor verhuurders op. Storingen die anders voor veel overlast of zelfs nóg grotere rompslomp zouden kunnen zorgen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
Helaas is niet alles met goed gepland en zorgvuldig onderhoud te voorkomen. In dat soort gevallen is een goede, altijd bereikbare storingsdienst voor iedereen wel zo fijn.
Als belegger merkt u daar pas iets van als de storing allang verholpen is en u van ons het rapport ontvangt. Zit er een dure reparatie of vervanging aan te komen? Dan melden we dat ook meteen.
Niet wakker liggen, daarvoor (ont)zorgt Fryslân Homes.